Drodzy Klienci,
Z dniem 1.07.2021 sprzedaż za pośrednictwem Kiosku Online została wstrzymana. Nie ma to jednak wpływu na realizację dostaw dokonanych już zakupów. Zamówione produkty zostaną do Państwa dostarczone w najbliższych dniach. RUCH będzie również nadal realizował dla Państwa procesy reklamacji oraz zwrotów, a także procedury związane z rozliczeniami i fakturami, pod adresem e-mail:kontakt.kiosk@ruch.com.pl. Towar dostępny na kiosk.ruch.com.pl będzie dostępny w wybranych punktach sprzedaży RUCH.
Zapraszamy do zakupów stacjonarnych!
Drogi Kliencie,
Zamówione przez Ciebie produkty na Kiosk Online zostaną dostarczone w najbliższych dniach zgodnie ze standardową procedurą dostaw. Wstrzymanie funkcjonowania sklepu nie ma żadnego wpływu na realizację dostaw dokonanych zakupów.
Z powazaniem
Zespoł RUCH S.A.