Od środy 1. kwietnia w całej sieci kiosków i saloników prasowych RUCH-u dostępne są w sprzedaży produkty do dezynfekcji rąk oraz maseczki ochronne.

„Reagujemy na potrzeby konsumentów wprowadzając do sprzedaży w całej naszej sieci żele antybakteryjne do rąk, chusteczki dezynfekcyjne oraz maseczki ochronne. Uzupełniliśmy też nasze punkty o niezbędne wyroby farmaceutyczne i produkty higieniczne. Staramy się zapewnić klientom w czasie trwającej pandemii koronawirusa niezbędne produkty, pozwalające stosować się do zaleceń służb sanitarnych” – mówi Piotr Regulski, Członek Zarządu RUCH S.A.

 

Oprócz asortymentu dla klientów całą sieć sprzedaży wyposażyliśmy w płyny dezynfekcyjne, tak by możliwe było utrzymanie czystości w kioskach i salonikach prasowych. Zobowiązaliśmy naszych Agentów do czyszczenia miejsc wspólnych po każdej transakcji (lady, uchwyty oraz terminale płatnicze). Kioski RUCH-u to bezpieczne miejsce zakupów i stanowić mogą alternatywę dla większych sklepów, w których klienci narażeni są na kontakt z innymi ludźmi. Zakupy „przez okienko” izolują sprzedawcę od kupującego. Zgodnie z ostatnimi wytycznymi rządu w godzinach 10:00 – 12:00 poza kolejnością obsługiwani będą seniorzy.

 

„Punkty RUCH-u z racji swoich lokalizacji minimalizują ryzyko tworzenia się skupisk ludzi, w przypadku punktów z możliwością wejścia do środka oznaczyliśmy bezpieczne, 2-metrowe odległości między sprzedawcą a klientem. Prosimy o przestrzeganie tych rozwiązań, bowiem minimalizują one ryzyko zakażenia koronawirusem w trakcie transakcji” – dodaje Piotr Regulski, Członek Zarządu RUCH S.A.

 

W punktach RUCHu zachęcamy do płatności za zakupy kartą, wprowadziliśmy też nowe procedury odbioru Paczki w RUCHu, w ramach których minimalizujemy dotykanie terminali z klawiaturą dla odbierający przesyłkę. Od 27. Marca wprowadziliśmy również system dezynfekcji wszystkich Paczek w RUCHu, co daje klientom pewność, że odbierana w RUCHu paczka jest maksymalnie bezpieczna.

 

„Zachęcamy do bezpiecznych zakupów oraz prosimy o stosowanie się do wprowadzonych regulacji dotyczących zachowywania bezpiecznej odległości między kupującymi, a sprzedawcą oraz innymi klientami. Do RUCH-u zapraszamy także po prasę drukowaną, która w czasie pandemii koronawirusa pełni nie tylko rolę rozrywkową, ale także zapewnia dostęp do rzetelnej informacji dziennikarskiej na temat bieżącej sytuacji” – mówi Wojciech Paczyński, Rzecznik Prasowy RUCH S.A.

 

Innowacyjnym rozwiązaniem oferowanym w RUCH-u jest możliwość zakupu tytułu prasowego, nawet jeżeli nie ma go aktualnie w punkcie sprzedaży. W takiej sytuacji nasi kioskarze mogą złożyć zamówienie w kiosku on-line przez kasę zainstalowaną w punkcie, a klient po zapłaceniu za czasopismo otrzyma je do kiosku przy kolejnej dostawie prasy (na następny dzień). Taki sam mechanizm działa w przypadku chęci zamówienia książek, dostępnych w ofercie RUCH-u: można je zamówić bezpośrednio w punkcie lub za pośrednictwem sklepu internetowego www.kiosk.ruch.com.pl z możliwością odbioru  w wybranym punkcie RUCH-u. Wówczas transport odbywać będzie się usługą Paczka w RUCHu, co gwarantuje dezynfekcję przesyłki i bezpieczny odbiór w wybranej lokalizacji.

 

Kontakt dla dziennikarzy:

Wojciech Paczyński

Rzecznik Prasowy RUCH S.A.

Tel. 501 813 867

Mail: wojciech.paczynski@ruch.com.pl