22 693 70 00
*opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora
E-mail: ruch@ruch.com.pl
Rozliczenia księgowe i płatności
dedykowany dla Klientów współpracujących oraz rozliczających się z grupą RUCH;
czynne w dni robocze w godz. 08:00 – 16:00
Centrala „RUCH” S.A.
ul. Annopol 17A, 03-236 Warszawa
Inspektor Ochrony Danych: Maciej Kaczmarski
e-mail: iod@ruch.com.pl
Recepcja:
ruch@ruch.com.pl
Jakie sprawy możesz zgłosić do COK?
1. Dystrybucja
Pod tym numerem wewnętrznym możesz zgłosić zamówienie, reklamacje, brak dokumentów, wsparcie w sprawach dotyczących sprzedaży prasy a także wystąpić o duplikat umowy.
4. Usługi ORLEN Paczka
Pod tym numerem wewnętrznym możesz uzyskać informację na temat statusu twojej paczki, godzin otwarcia naszych punktów, wymiarach i wadze nadawanych paczek, procedurze odbioru przesyłki, czasie pozostałym do odbioru przesyłki, punktach świadczących usługę ORLEN Paczka.
5. Rozliczenia księgowe i płatności
Pod tym numerem wewnętrznym możesz zarejestrować zgłoszenie dotyczące: uzyskania informacji o stanie salda, notach odsetkowych, bieżącego rachunku, statusu faktury. Możesz także potwierdzić wpłaty, uzyskać informacje o braku płatności/otrzymaniu przelewu/potrąceniu prowizji oraz ustalić terminarz spłat (rozłożenia na raty należności).
6. Pozostałe
Pod tym numerem wewnętrznym możesz zgłosić: wszystkie pozostałe sprawy, które nie zostały opisane w żadnym z wyżej wymienionych punktów, m.in. kwestie związane z opłatami za czynsz, wynajęciem gruntu od RUCH S.A. itp.
Jak zajmujemy się zgłoszoną przez Państwa sprawą?
Ogólne informacje dotyczące zasad przyjmowania i rozpatrywania zgłoszeń Klientów RUCH S.A.:
1. Zgłoszenia Klientów są rozpatrywane przez właściwe merytorycznie komórki i jednostki organizacyjne RUCH S.A.
2. Wszelkie zgłoszenia adresowane do Zarządu RUCH S.A., Rady Nadzorczej RUCH S.A., po wstępnym rozpoznaniu, są kierowane do właściwej merytorycznie komórki lub jednostki organizacyjnej RUCH S.A. – do rozpatrzenia.
Ww. komórka lub jednostka organizacyjna zajmuje stanowisko RUCH S.A. w danej sprawie oraz przekazuje to stanowisko Klientowi.
3. Klient lub Instytucja zewnętrzna, oczekujący na informację, po rozpatrzeniu zgłoszenia, są powiadamiani o stanowisku RUCH S.A.:
1) pisemnie – jeżeli zgłoszenia złożono na piśmie;
2) pisemnie lub elektronicznie – jeżeli zgłoszenia przekazano pocztą elektroniczną.
4. Zgłoszenia Klientów są rozpatrywane niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia następującego po dniu wpływu zgłoszenia do RUCH S.A.
5. W każdym przypadku, gdy nie jest możliwe zajęcie stanowiska w kwestii zgłoszenia w terminie 30 dni, właściwa merytorycznie komórka lub jednostka organizacyjna RUCH S.A., przed upływem tego terminu, zawiadamia zainteresowanych o przyczynach opóźnienia, podając jednocześnie przewidywany termin zajęcia stanowiska w sprawie.
6. Jeżeli z treści zgłoszenia wynika, że RUCH S.A. nie jest adresatem wniosku, RUCH S.A. zwraca je wnoszącemu.
7. Jeżeli z treści zgłoszenia nie można jednoznacznie ustalić jego przedmiotu, RUCH S.A. zwraca się do wnoszącego, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia następującego po dniu wpływu zgłoszenia, o złożenie wyjaśnienia lub uzupełnienia, informując, że ich brak spowoduje pozostawienie zgłoszenia bez rozpoznania.
8. Zgłoszenia uniemożliwiające jednoznaczną identyfikację autora (anonimy) pozostawia się bez rozpoznania.