W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kultura organizacji

nasza
kultura
organizacyjna

nasze wartości

U naszych pracowników, niezależnie od tego, jakie jest ich miejsce w organizacji, szczególnie cenimy sobie cztery wartości:

  • nastawienie na wynik,
  • pracę zespołową,
  • odpowiedzialność,
  • przedsiębiorczość.

Uważamy, że umiejętność kierowania się nimi w pracy ma tak samo wielkie znaczenie, jak posiadane kompetencje. Jeśli możesz powiedzieć, że te cztery słowa opisują Twoje podejście do życia zawodowego, doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji.

Cztery
główne
wartości

nastawienie
na wynik

LICZY SIĘ KONSEKWENCJA

Nasza praca to przede wszystkim realizacja celów, jakie są przed nami stawiane lub jakie stawiamy sobie sami. Droga do tego wiedzie przez koncentrowanie swojej energii na zadaniu oraz konsekwencję w działaniu. Nawet najtrudniejsze cele są do zrealizowania, jeśli się w nie wierzy i robi wszystko, by ich osiągnięcie stało się możliwe.

realizacja
celów

praca
zespołowa

WSPÓŁDZIAŁANIE KLUCZEM DO SUKCESU

Praca Kierowników polega często na ścisłej współpracy z Agentami w zakresie poprawy wyników sprzedażowych, przestrzegania standardów obowiązujących w naszej firmie, a także w zakresie optymalizacji wszelkich działań operacyjnych. Jest to możliwe tylko dzięki pracy zespołowej. To dla nas połączenie wiedzy, umiejętności, doświadczenia i wysiłku pojedynczych osób, które przekładają się na wspólny sukces. Dzięki współdziałaniu opartym na wzajemnym szacunku, zaufaniu i pomocy razem możemy zrobić dużo więcej. Wyniki pracy są zależne od kilkudziesięciu osób. W RUCHu dbamy o to, by tworzyć zgrany Zespół, który potrafi sprostać każdemu zadaniu.

wiedza
i doświadczenie

odpowiedzialność

STAWIAMY NA PROFESJONALIZM

Dział Logistyki odpowiada za bardzo wiele procesów, takich jak zarządzanie łańcuchem dostaw i gospodarką magazynową. Dbamy o terminowość dostaw oraz ograniczenie ich kosztów, stale usprawniając procesy z tym związane. Bardzo ważna jest wtedy decyzyjność. Dzięki tej pracy każdego dnia miliony konsumentów utożsamia RUCH z dostępnością i niezawodnością. Odpowiedzialność jest więc na pierwszym miejscu.

dostępność
i niezawodność

podejście
do klienta

agent RUCHu

Punkt sprzedaży to dla mnie możliwość prowadzenia własnego biznesu pod parasolem znanej i rozpoznawalnej marki. W pracy Partnera RUCHu bardzo wiele zależy od jego przedsiębiorczej postawy i podejścia do Klienta. Chcę, aby w oczach Klientów mój salon prasowy był wizytówką całej sieci. Dbam o to, aby towar był zawsze dostępny, a standardy obsługi Klienta jak najwyższe. Wiem, że takie działanie przekłada się bezpośrednio na mój sukces.

Wizytówka
całej sieci

kultura
pracy

pierwszy dzień pracy

Pierwszy dzień w RUCHu to w dużej mierze poznawanie samej organizacji i ogólnego sposobu jej funkcjonowania. Chcemy, żebyś tego dnia poznał podstawowe informacje na temat całej działalności firmy. Dział Personalny prowadzi wówczas szkolenia na temat struktury RUCHu, historii firmy oraz oferowanych produktów i usług. Nowi pracownicy oprowadzani są po biurach i zapoznawani z zespołem. Kolejne dni i tygodnie upływają bardzo pracowicie. Otrzymasz indywidualnie rozplanowany program szkoleń wdrażających, który przedstawimy Ci już pierwszego dnia. Przez cały ten czas opiekować się będzie Tobą koordynator biura odpowiedzialny za onboarding, w każdej chwili oferując pomoc w odnalezieniu się w nowym miejscu pracy.

początek
kariery

zadaniowy
czas pracy

organizacja pracy

  • Nasi pracownicy zaczynają pracę w biurze między godziną 7:00 a 9:00 i w zależności od tego ustalają, kiedy zakończy się ich dzień pracy.
  • Pracujemy w nowoczesnym biurze składającym się z kameralnych przestrzeni Open Space, zapewniających swobodę komunikacji i przepływu informacji.
  • Wiele stanowisk zorganizowanych jest w systemie zadaniowego czasu pracy.

dress code

Cenimy profesjonalizm – również w kwestii ubioru. Obowiązujący w firmie dress code to nie tylko formalna etykieta. To również przekonanie o tym, że nasz wygląd świadczy o podejściu do pracy i kształtuje nasz wizerunek w oczach Klientów i współpracowników. W piątek w naszej firmie obowiązuje casual day i strój formalny nie jest wymagany.

kształtowanie
wizerunku